חפש בבלוג זה

יום שישי, 25 במאי 2012

שופינג מושלם (עם אג'נדה!)

יש דברים שכשאתה מוצא סוף סוף את הזמן לעשות אותם, אתה לא מבין איך לא עשית את זה קודם...
זה מה שקרה לי הבוקר.
גיליתי את חנות החלומות.

זה קרה לי ממש במקרה, דרך הפייסבוק. חברה הגיבה למישהו, שכתב משהו, אתם יודעים איך זה, וככה הגעתי לרונצ'ו.
יש בעסק הזה הכל - צדק חברתי, צדק סביבתי, הגיון כלכלי וטוב טעם, וכל זה קורה ממש שני רחובות מהבית שלי. איך פספסתי את זה עד עכשיו?
מדובר בחנות יד שנייה לבגדי נשים , כזו שאמא ובת פתחו ממש מתחת לבית, והיא מבוססת על העובדה המתסכלת שלכולנו יש ארונות מלאים אבל אין לנו מה ללבוש.
או שנמאס לי, או שלא בא לי יותר, או שקטן עלי, או שגדול עלי.
והרי ידוע שהבגדים הישנים של אחת הם הוינטאג' של האחרת...

בקיצור, הגעתי אל רוני עם כמה כאלו, שתקועים לי בארון, והשארתי אותם שם בקונסיגנציה - אם ימצאו להם בעלים חדשים (חדשות...) אקבל זיכוי תמורתם.
בינתיים, בביקור היכרות ראשוני קניתי לעצמי שמלה, חגורה וחולצה, ולבת שלי שני זוגות מכנסיים וסריג, הכל נקי, הכל במצב מעולה, הכל תלוי ומסודר בשלמות על קולבים (לפי צבעים ולפי גדלים! חלום!)

השארתי 215 ש"ח, לששה פריטים.

למתעניינים בסאגת התלבושת הלאומית שלי (אני נוסעת לכנס ואמרו ללבוש בערב "עדות" לבוש שמייצג את ישראל) - דווקא מצאתי אצל רוני חולצה לבנה רקומה (אפילו שתיים! בשתי מידות שונות! זה מדהים מה אנשים מוציאים מהארונות שלהם!), אבל מדידה קצרה הספיקה לי כדי להבין איפה עובר הגבול שלי, ולכן יאלצו להאמין לי שהלבוש הלאומי של ישראל הוא ג'ינס וטי שירט.

שורה תחתונה - בפעם הבאה שנופל עליכן קרייבינג קניות, או בסידור הארון הבא, או אחרי שתסיימו להוריד את החמישה קילו האלו, שמפרידים בינכן לבין מידה 38 - לכו על זה!

כל הפרטים בלינק שנתתי למעלה :)
טוב, בסדר, הנה הוא שוב - פה.

2 תגובות:

  1. ותמונה של הפריטים שקנית, מה לא מגיע לנו? שלא לומר תמונה שלך לובשת אותם?!....

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת. תרשמי לי ברשימה של החובות. אני אחזיר בתשלומים :)

      מחק