חפש בבלוג זה

יום שבת, 20 באוקטובר 2018

פירוק ואינסטלציה, מראות משדה הקרב

אז איך משפצים בית?
בהתחלה, כך אמרו לי הורסים.
כשהתהלכתי בבית הריק וקצת בכיתי על כמה ערום ומסכן הוא נראה, סיון המעצבת שהיא מורת הדרך שלנו אמרה לי: "יש לך מזל שלא הורסים אצלכם קירות, זה החלק הקשה באמת".
אז נכון לא הורסים קירות (כמעט) אבל ארונות מפרקים, מדפים מעיפים, דלתות מסירים ומשקופים עוקרים.
יום אחד באתי לתת אוכל לחתול שהשארנו מאחור והנה בחניה שלנו עומדת מכולה.
ובתוך המכולה הולכים ונערמים תילי תילים של דברים שמאסנו בהם.
היה לי קצת לא נעים מהדלתות, אז המשכתי לנסוע ולא עצרתי להיפרד.
הריסות שלב א', בקטנה


אבל את החתול צריך להאכיל, ולכן אני שם כל יום.
אז בהתחלה - פירקו ארונות.
אחר כך - פירקו את הפנלים מהקירות וקילפו את הטפטים.
תוך שלושה או ארבעה ימים כבר לא היה מטבח, ולא היה זכר למזנון בסלון.
כשסיימו לפרק, חשבתי שאפשר לנשום לרווחה. יופי.
ואז הגיע האינסטלטור.

איש נחמד, שביום הראשון שפגש אותי שאל איפה אנחנו שומרים את האוכל לחתול. הוא מגיע בבוקר, מאכיל את בובי, מתניע את הפטישון ו....
כאן מגיע החלק של ה"נלהב".
כל מה שחשבתי על "פירוק" עדיף לשכוח. למעשה מחליפים את כל תשתית המים בבית, וזה אומר - צנרת חדשה בכל הבית, וחוץ מחציבה ברורה למיקום מקלחונים ואסלות - מעבירים דרך הרצפה את כל הצנרת החדשה.
זה אכן משמח מאד, לדעת שהכל יהיה חדש (במיוחד כשרואים את צנרת הברזל החלודה שמוציאים מהקירות), אבל אתם רק יכולים לדמיין מה הולך שם, בבית.
בעצם למה לדמיין? הנה, צרור תמונות מלבב 😍

כשאומרים אינסטלטור, מתכוונים לזה...

כל יום אני מגיעה, וכל יום הבית נראה פחות כמו בית ויותר כמו מסך משחק של סנייק...

אלכסון הוא אסון

נדמה לי שלאט לאט אנחנו מבינים את המשמעות של הפרויקט הזה, שנכנסנו אליו בקפיצת ראש חגיגית.

השמועה אומרת שתמיד הכי חשוך לפני עלות השחר.
נדמה לי שכבר ברור, שעדיין ממש לא חשוך.
החשמלאי עוד לא נכנס לעבודה, ולתחושתי כשהוא יגיע, הוא יביא איתו פטישון, בדיוק כמו של האינסטלטור...

ובינתיים, אנחנו סופרים שלושה שבועות למגורים בדירה בנופית.
את רובם העברתי על הקו נופית-טבעון, בהסעות בית ספר וחוגים.
יודעי דבר אמרו שזה יעבור מהר ובסוף יהיה ממש כיף.

אז אמרו.


תגובה 1:

  1. אני לא אשת בשורות, את צודקת :)
    אבל בסוף, בסוף-בטוחה שיצא מדהים!

    השבמחק