חפש בבלוג זה

יום שבת, 29 בספטמבר 2012

הישרדות חגים - היום ה- 5

זה התחיל בערב יום כיפור, ולמרות שעשינו הכנות נפשיות ומעשיות מרחיקות לכת, עדיין אנו מוצאים את עצמינו בהישרדות.
מי יישאר אחרון על האי? (ספוילר - אני)
שפע של טבלאות עם ימי החופשה (14 במספר) הכנו, מנסים למפות אילוצים, אירועים, פעילויות של הצופים ודרגות שיעמום שונות של הילדים.
מולן, ערכנו רשימה של מקומות שהיינו רוצים לבקר בהם, ואף פעם אין לנו זמן.
כל חצי יום שנותר ללא מענה - נדמה שהכל בסדר, ואז בדיוק כשהחושך יורד, ונראה כאילו אפשר לתקפל למיטות, אני שמה לב שרק 17:30. יש עוד חצי יום להעביר (בערך).
השעון הביולוגי של מעין שביום חול מושבת ומחייב ניעור מהמיטה ב 7:00 בבוקר, עובד מצוין בימי חג ומועד (או סתם גשר) והיא מתייצבת לצד מיטתי בשעה 6:00 או ביום טוב ב 6:30.
יום כיפור עבר בשלום, קצת אופניים, קצת טיול ברגל, קצת פיתה על הגז (אחרי שנפסלנו על חתיכה בצל, כמובן) ואנחנו מוכנים לשנה החדשה.



חברה אמרה לי שהציצה לספר החיים וראתה שאני כתובה שם, אז בכלל אני רגועה.

אחרי יום כיפור הגיע יום ההולדת של שרון, והיינו עסוקים בלקנות מתנה (מחשב חדש), לאפות עוגות, לצייר ציורים ובעיקר, להיזכר איפה היינו בתאריך הזה (28 בספטמבר) בדיוק לפני שנה...

במקום עוד ארוחה, וברוח הטיולים והחיבור לטבע (הישרדות, סוכות וכאלה) החלטנו לצאת יום לפיקניק משפחתי בפארק נחל חדרה.
אני פה כדי לשלוח אתכם גם.
קרוב לכל מקום (כמעט). לנו זה היה אמצע הדרך בין הצפון שלנו למרכז של אחותי.
כמעט ולא היו אנשים (אחותי אומרת שזה בגלל שאסור מנגלים, אז אנשים הולכים לנפנף במקום אחר)
דשא וצל, שולחנות פיקניק, ים במרחק הליכה והשוס הגדול - מים חמים (בגלל מי הקירור של תחנת כוח שמוחזרים לים והופכים אותו לאמבטיה חמה ומפנקת).

הנה החוויה שלנו:
קולאג' לחוגג (הוא בן 10, מי היה מאמין!)

קולאג' הטוענת לכתר

קולאג' חיק הטבע (בכל זאת, פיקניק)

קולאג' בנות (וטבע דומם)

  בקיצור, אם אתם מחפשים מקום להעביר בו כמה שעות, תארזו צידנית ובגד ים, ולכו על זה.
אולי אחרי השבת ולפני החג יאספו שם גם קצת בדלי סיגריות מהדשאים, ואז הכל יהיה ממש מושלם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה