חפש בבלוג זה

יום שני, 21 בספטמבר 2015

שבוע ראשון. אפשר חופש?

אז התחילה השנה.
מעין עלתה לכתה ד'
שרון לכתה ח'
ליאור נסעה לשנה בירושלים, במכינת חברותא שעד כה עושה רושם מדהים,
וניצן (עדיין) בצבא (לקחה את העניין ברצינות, החמודה)

הבית חצי ריק, בכל זאת שתיים לא כאן, וזה משנה כמובן את כל הדינמיקה - אבל פתיחת שנה היא פתיחת שנה, ובשבוע אחד היו שתי אסיפות הורים, שיעורי ניסיון בחוגים והשלמת ציודים (איך קרה שבילדה רביעית מסתבר שעוד אין לנו ספר תנ"ך שעומד בתקן בבית?!).
עשינו חלוקה הוגנת, וזאב הלך לחטיבה, ואני ליסודי. גם השנה הצלחתי לצאת בלי שינדבו אותי לוועד, סוג של הצלחה. מצד שני, הפרעתי בזמן הפגישה וכמעט הוציאו אותי מהכיתה. אני חושבת שאני זקנה מדי בשביל זה.
ראיתי את זה באינטרנט, לא יודעת מאיפה. בכל מקרה, אם לא ברור, אני השלישית מימין,
פרט לזה שלא טרחתי להביא תיק, רק סמארטפון...


בניגוד לשנים קודמות, מעין מתכננת השנה ללכת לחוגים, וזה חידוש מרענן.
מרוב שזה מרענן, לא ברור מתי נצליח לדחוס את כל מה שהיא מתכננת - צופים, יצירה, חוג אנגלית ו...

מה תגידו? ילדה מתגלגלת!!
וחוץ מדברים חדשים, יש גם דברים ותיקים וטובים, כמו זה:

עוד שנה של קונצרטים לפנינו...


המון דברים חדשים אני מתכננת לי לשנה הקרובה, ומקווה לזרום לתוכם בכיף, ובינתיים, כמו בכל תחילת שנה, חגגתי יומולדת משפחתי (בחום ואובך נוראיים, אז כמובן ששהינו במזגן), ואנחנו מתארגנים בהתרגשות לנסיעה לברצלונה.

מיד אחרי שנחזור שרון חוגג בר מצווה, והשגרה נראית רחוקה מתמיד - רשימת המשימות שלי מתארכת, ומחולקת ל"לפני הנסיעה" ו"אחרי הנסיעה ולפני הבר מצווה" ואז "אחרי הבר מצווה", כי שם ממתינים החיים עצמם.

בינתיים אני עושה מאמץ לדבוק בתכנית - והשלמתי את עמוד החג להיומולדת, שכמובן אי אפשר בלעדיו.

עמוד מספר 3 - יומולדת לי!  לא למות על הברכה?

וכמה קלוזאפים, ליתר ביטחון:
כל היום הייתי בהיי. מקווה שרואים :)
במטושטש, אחותי וגיסי המתוקים. בפחות מטושטש - אטב משרדי מאיקאה

והצילום שעבדנו בשבילו ממש קשה - להכניס את כולם לפריים אחד זו באמת מתנה ליומולדת.
אותיות - יעל יניב.

זהו. מתכננת עוד עמוד השבוע ואז - מוכנה לחופשה!

תגובה 1: