חפש בבלוג זה

יום שבת, 12 בספטמבר 2015

עמודים 1+2 - רגע לפני

ברור שלא יכולתי להתאפק.
וגם היו לי את כל הסיבות שבעולם -
היה לי חשוב לתעד את הנסיבות שהביאו אותי לקבל את ההחלטה להיכנס לפרויקט הזה.
אני יודעת, זה לא עד כדי כך חשוב (לאחרים), אבל לי זה חשוב מאד, ובמיוחד אני מאמינה שאם נכנסים לפרויקט (כלשהו, לא דווקא זה) מתוך מודעות ועם חזון, יש יותר סיכוי להתמיד בו.

אז את הסיפור סיפרתי בפוסט הקודם, איך בעצם החלטתי לקחת על עצמי את הפרויקט הזה, ואיך כתבתי לו חזון, ומניעים, ותכנית עבודה.
זה הגיע אחרי שבשבוע שעבר סיימתי למעשה לכתוב את עבודת הדוקטורט שלי, והגשתי אותה לבדיקה ותיקונים, מה שפינה לי זמן (גם ביממה וגם בראש) להשקיע במשהו אחר.
זו הפעם הראשונה שלי ב project life ואני מניחה שעם הזמן והניסיון אגבש לי סגנון ושיטות יותר אישיות, ובינתיים, שני עמודים כבר כאן.

מכיוון שיש לי אוסף גדול של ניירות, מדבקות ועוד כל מיני שאני אוגרת כבר שנים - אתן קרדיט בכל תמונה לחומרים שנרכשו לאחרונה, לטובת מי שמתעניין.

עמוד 1 - החלטות לשנה החדשה.
דפים מעוצבים מלוח השנה של דנה ישראלי - מהשנה שעברה
מדבקות אותיות - תוצרת הארץ
מדבקת תאריכון - איקאה
כל השאר - מהמגירות העמוקות שלי...

אז הסיפור שמאחורי העמוד הזה וגם כמה קלוזאפים כבר נסקרו, ונעבור מיד לעמוד השני...
רק לפני העמוד השני - 
קיבלתי (כמה ימים לפני הזמן) מתנת יומולדת - מדפסת לתמונות.
מדובר במדפסת canon selphy CP910.
זה פינוק לכל עניין ודבר - כי זה יותר יקר מאשר להדפיס תמונות בחנות, אבל - זה מתאים בדיוק לבעלי בעיות בדחיית סיפוקים - מי שרוצה להדפיס כאן ועכשיו - מותק של דבר, מדפיסה ישירות מהטלפון או מכרטיס זיכרון, על נייר מיוחד באיכות של מכונה בחנות. 
כיף לי :)


 או קיי, ועכשיו אחרי שקיבלתי את המדפסת, יכולתי לעבור לעמוד השני - שמתעד את החזון שמאחורי הפרויקט הזה, וכמובן את הגשת הדוקטורט לבדיקה - מה שפינה לי את הזמן לתענוג


עמוד 2 - חזון
מדבקות וגלוית שנה טובה - יעל יניב
כל השאר - שנים של אגרנות...
 והנה תקריבים על החלקים השונים - מקווה שאפשר לקרוא את הטקסט:


מדבקת הנוצה מגליון מדבקות הטבע של יעל יניב.
מזל שאת הדוקטורט כתבתי במעבד תמלילים...


מדבקה נהדרת של יעל יניב, מתוך גליון החופשה

אני לא מגזימה, כדי להגיע לערימה הזו הייתי יום וחצי (!) בדפוס

מי היה מאמין. אשכרה - ספר

זה אחד המשפטים המשמעותיים עבורי.
סולחת לעצמי על כל הפרויקטים המותחלים שלא הגיעו לכדי סיום...

כאן השתמשתי בתגיות נדבקות ששימשו אותי המון לסמן מאמרים לאורך הדוקטורט

כאן לא רואים כל כך טוב, ואני גם לא מרוצה מהיישור - אבל מתאמנת בלייצר כרטיסיה אחת שמתפרשת על שני כיסים.
בפעם הבאה אדייק יותר

תודה, יעל, על הגלויה המהממת. כמה מהר נמצא לה ייעוד :)


 אני משתדלת לכתוב כמה שיותר בכתב יד, אני ממש מנסה בכל הכוח להתנתק מהמחשב.
לפעמים אני מרוצה מהתוצאה, ולפעמים לא.

בסידור באלבום - העמוד השני הוא בעצם הגב של העמוד הראשון, ובשני מקומות התשתמשתי באותה הכרטיסיה בשני הצדדים - בשאר המקומות יש שתי כרטיסיות - גב אל גב. אני צריכה עוד לעבוד על הגודל - בגלל שאני גוסרת אותן בעצמי זה לא ממש מדויק, ולפעמים רואים מאחורי כרטיסיה את הגב של השניה.
טוב, יש לי עוד לאן להתפתח. מזל :)

זהו, אני מוכנה לפתוח את השנה החדשה - מחכה לצלם את התמונות הבאות, שיהיו העמוד הבא באלבום שלי.

על הדרך - מאחלת לכולם שנה טובה ונהדרת, מלאה ביצירתיות ותמונות עם חיוכים.






3 תגובות:

  1. מרגש! כל כך אמיתי ופנימי שמביא עצמו החוצה לכלל.
    השילוב של היצירתיות, החומרים, הרעיונות, ובעיקר הדרך הממש לא קונבציונאלית.
    בטוחה שתהיה לך שנה נפלאה !

    השבמחק
  2. נהדר..
    איזו דרך נפלאה לפתוח את השנה החדשה

    השבמחק
  3. נהדר..
    איזו דרך נפלאה לפתוח את השנה החדשה

    השבמחק