חפש בבלוג זה

יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

נכנס יין, יצא.... עוד יום!

שיכורים מהצלחת היום הקודם החלטנו למצות את פורמט "מטיילים בבוקר וישנים צהריים במזגן" גם היום.
נסענו ליקב יפתחאל באלון הגליל, שם משפחה נחמדה עם חולצות שכתוב עליהן "בוצרים ונהנים" הפעילו ילדים לכבוד החג בבציר, מעיכה, התמרחות, מעיכה, סינון והתמרחות - עד שיצא תירוש.
יתרונות:
  • זה ממש קרוב הביתה, וכרגיל הכבישים היו ריקים.
  • לא היו הרבה אנשים
  • אני תמיד אוהבת לראות עסקים משפחתיים, זה משמח אותי
  • יין משמח לבב אנוש, ועבודת כפיים במיוחד
  • המחיר היה שווה לכל נפש (30 שקל לילד, 20 למבוגר), כולל כל הפעילות וסיור ביקב הקטן, ואפילו טעימות יין ודבש
  • מזג אויר טוב ונוף על הכיפאק, וכל זה 15 דקות נסיעה מהבית
נכון חו"ל?
 חסרונות:
  • לגיל של הילדים שלנו - זה באמת קצת גבולי
  • אם היו עוד שני בני נוער עם חולצה של "בוצרים ונהנים" הכל היה מתקתק קצת יותר טוב
  • ומשהו קטנוני אבל אני חייבת - אם יש משהו שמעצבן אותי זה כשנותנים לילדים להכין, למשל, תגיות לבקבוק - עם קופסא מלאה טושים - 75% מהם יבשים. 

 
  
אני יודעת שילדים לא סוגרים את הפקק והבקבוקים רטובים והמדבקות חלקות והכל - אבל אין דבר מייגע יותר מלעבור טוש טוש ולגלות שגם הוא עבר לעולם שכולו טוב... 
 
 
בוצרים ונהנים

והנה התוצר:

חשבנו שנקדש עליו ביום ששי, אבל הכורמת החרוצה אמרה שחייבים לשתות כל היום, כי אחרת הוא יחמיץ.
בעעעעעע.



ובדרך הביתה, נסעה לפנינו המשאית הזו:


ניסיתי לצלם, אבל לא בהצלחה יתרה - מתחת ללוגו המבטיח למעלה כתוב - "אם את מעוניינת- תצפרי 3 פעמים!!". אנחנו לא צפרנו אבל לכל המעוניינות - יש גם טלפון למטה :)


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה