חפש בבלוג זה

יום שני, 18 ביוני 2012

אל אל ישראל!

כל היום אני אוספת חוויות וציטוטים, כדי לכתוב כאן. קשה לזכור אחרי יום כל כך עמוס מה היה לאורך כל השעות האלו.
אני מתלבטת אם לדווח מה חדש בעולמות שלנו (לא הרבה, בינתיים עוסקים בחשבונאות פחמן ותכנון פרויקטים), אם לספר על ההרצאות המרתקות ששמענו, או על ההרצאה המסכמת של היום, שהיתה על פרזנטציה אפקטיבית. אתם יכולים להאמין לי שכבר הייתי בכמה הרצאות בימי חיי, חלקן אפילו היו טובות. דבר כזה בחיים לא ראיתי.
הוא היה משעשע עד דמעות, אנרגטי עד כדי סחרחורת, הגיוני ופוגע בול במטרה... פשוט תענוג.
מי ששמע אותי מרצה יודע שאני עושה את זה ברמה סבירה, אבל ההרצאה הזו היום, מעבר להיותה מהנה כל כך, היתה בעיקר מעוררת מחשבה והשראה.

אם יש לכם חמש דקות - תעיפו מבט על הוידאו הזה - ככה מציגים מידע מדעי, בלי שהקהל ירדם לך מול הפנים :)

אבל כל זה כלום לעומת ערב התרבויות המובטח...


להלן - הדוכן הישראלי.
תודה לכולם על העצות, תודה לציפי על הדגלים, תודה למיכל על הגרעינים ותודה ליפית על הצילום המשפחתי.






הנה מקבץ מהדוכנים האחרים. נא לקחת בפרופורציה ולהבין ששאר הדוכנים היו מורכבים מכמה אנשים, רק אני הייתי לבד, אז זו לא חוכמה.






והנה מקבץ מהאנשים - והתלבושות. חלק מושקעים יותר וחלק לא מושקעים בכלל.






והכי חשוב - מסקנות וחוויות:
1. הדוכנים שבהם הביאו משקאות חריפים היו הפופולריים ביותר
2. נשים בשמלות מסורתיות זה נחמד, אבל גברים בחצאיות זה.... דווקא לא רע :)
3. רומני ששתה יותר מדי מסוגל להעמיד את כל האחרים לרקוד ריקוד חתונה רומני מסורתי




4. אם התלבושת הלאומית הישראלית היתה  ג'ינס וחולצה לבנה, אין להתפלא שהתלבושת האוסטרלית היתה גופיה ומכנסי גלישה :)


5. אם ביקשו להביא מוזיקה על דיסק זה סימן שלא ניתן יהיה להשמיע אותה מדיסק און קי. סליחה, פלייליסט יקר שלי...
6. כולם רוצים לבוא לבקר בישראל, אבל הבחורה ממלזיה אמרה שאם היא תיכנס לישראל ויחתימו לה את הדרכון, אחר כך לא יתנו לה להיכנס חזרה למלזיה
7. רוב האנשים לא יודעים לפצח גרעינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה