חפש בבלוג זה

יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

חורף...

למען ההגינות אני חייבת לפתוח בגילוי נאות - אני לא סובלת חורף.

אני יודעת, בקיץ חם ומזיעים נורא.
אני יודעת, גשם זה טוב למשק המים.
אני יודעת, אין כמו התכרבלות עם שמיכת פוך כשבחוץ יורד גשם...

ובכל זאת - זה לא עוזר לי ללבוש עוד שכבה. מסורבל לי, ורטוב לי בגרביים, וחם בפנים וקר בחוץ, והבית מלא בוץ מהילדים והכלבה.

לגבי משק המים - ולמרות עיסוקי המקצועי בענייני סביבה - אני מוכנה להגיע להסכם על פיו ירד המון גשם. בלילה. בבוקר, כשיוצאים מהבית ובצהריים כשהילדים חוזרים ואחר הצהריים כשיוצאים לסידורים והסעות - יבש בבקשה. כמו שהבוסית שלי אומרת: "יש לנו את הטכנולוגיה! שיתפילו ויעזבו אותנו בשקט!!".

ולגבי שמיכת הפוך, אם היה לי את כל היום להתכרבל, ולא הייתי צריכה לארגן בבוקר ילדים לגן ולבית הספר, ולצאת לעבודה, והייתי יכולה להיכנס בשבע בערב עם ספר למיטה - דיינו. כאמור, זה לא המצב. ובכלל, בקיץ עם מזגן וסדין כותנה לבן - הרבה יותר שווה מפוך. מצטערת.

למרות כל הקיטורים, החורף כאן. היום, באופן יחסי מצבי טוב, כי יש לי בוקר בבית, ולכן:


אחרי פיזור הילדים בבוקר, חזרתי לנעלי בית.



המרק כבר על האש, והסריגה שלי מפוזרת על כל הסלון :)


בעוד שעה וחצי אני צריכה לצאת לאוניברסיטה. אתם לא מאמינים כמה קר שם! מכינה את עצמי נפשית כבר מעכשיו...

תגובה 1:

  1. נשמע בוקר מושלם! שכל היום/השבוע/השנה/החיים יהיה ככה!

    השבמחק