חפש בבלוג זה

יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

איך בלוג נולד?

כמעט כמו תינוק.
זה התחיל מבפנים, ואז התגלגל החוצה. כל פעם חשבתי לעצמי - אם היה לי בלוג, עכשיו הייתי כותבת בו על איך קרה לנו ככה וככה, ובטח יש מישהו שאולי זה יעניין אותו. מתישהו. איפהשהו.

אז הוא נולד היום.
יצא לו מתוך הראש הטרוד שלי, ונשפך אל דפי האינטרנט. זה נהדר לי ככה. לא צריך לזכור את כל הדברים שרציתי לומר, אלא פשוט להגיד אותם.

באמצע החופש הגדול, בשיא החום והלחות, המון דברים יש לי לומר -
על ילדים (יש לי ארבעה)
על עבודה (יש לי אחת)
על דיאטה (סיפור חיי)
על נסיעה גדולה לחו"ל (עוד 49 יום, אבל מי סופר)
על הסביבה (עיסוק יומיומי)
על החברה (עכשיו כולם מדברים על זה, לא?)
על איך להישאר בשפיות ביום-יום (?)
ואיך לפעמים לאבד קצת את הצפון (!)
מבטיחה (לעצמי בינתיים, לא בטוח שיש לי קוראים) פוסטים קצרים ולעניין, עם תמונות ומצב רוח והכל. בתור אחת שחיה באינטרנט כל היום, זה רק ראוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה