חפש בבלוג זה

יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

עוברת שלב


מחר יום גדול וחשוב, ואני חייבת ללכת לישון אבל בכל זאת, אי אפשר בלי כמה מילים על הנושא הלעוס (תרתי משמע) ביותר אצלי בשבועות האחרונים – הדיאטה.
אז כמו שכבר אמרתי, אני עושה את דיאטת דוקאן, וזה אומר דיאטה בעלת ארבעה שלבים, כשבשני השלבים הראשונים אוכלים רק חלבונים (וירקות – יום כן יום לא).
בתחילת הדיאטה, בדקתי באתר של דוקאן וראיתי שהשלב הראשון שלי אמור לארוך 3 ימים, השלב השני אמור להגיע עד ה- 1 בספטמבר (ככה, בחיי), ואחריו השלב השלישי, שאותו יש לחשב לפי מספר הקילוגרמים שהורדתי.
התחלתי את הדיאטה ב- 30.6.2011.
את השלב הראשון הארכתי לארבעה ימים, כדי להתחיל לאכול ירקות ביום מסויים שבו היה לי ארוע משפחתי.
התחלתי את השלב השני, ועשיתי אותו באדיקות מופלאה.
וראו זה פלא, מה התאריך? כן. הראשון בספטמבר.
ומה אומרות העובדות בשטח? הן אומרות לי כל הכבוד. הפעם עשית את זה.
ירדתי בסך הכל 9 קילוגרמים, ומשקלי עכשיו הוא חצי קילו מתחת למשקל היעד אותו הצבתי לעצמי.

בכבוד רב ועל פי ההנחיות במדויק, אני עוברת באופן רשמי לשלב השלישי של הדיאטה, שבו מתחילים להוסיף חזרה מיני מזונות נשכחים – פחמימות, פירות, ועוד כל מיני צ'ופרים.
הצ'ופר הגדול מבחינתי הוא ארוחה חופשית אחת בשבוע, שבה אפשר לאכול מה שרוצים – אבל לא לבקש תוספת. לקראת פתיחת שנת הלימודים הלכנו הערב למסעדה, ואכלתי המבורגר מופלא בלחמניה מקמח מלא, עם סלט (עם רוטב!) לידו, ולקינוח סורבה.



עכשיו – חזרה לשגרה של אכילה בריאה ושקולה, יש לי חודש להתרגל – ואז נראה איך נתמודד עם האתגר בנסיעה. השלב הזה אמור לארוך 90 יום (10 ימים לכל קילוגרם שאיבדתי, ואני לא רוצה למצוא בחזרה J), וזה אומר שקצת פחות ממחצית הזמן הזה אצטרך לעשות תוך כדי טיול.

בחודשיים האחרונים, מאז שאני מדווחת בפייסבוק שלי אחת לשבוע על מצב הדיאטה – פונות אלי הרבה חברות ומבקשות הסברים. האושר הגדול שנגרם לי על ידי כך שלקחתי את השליטה לידיים – שווה את הכל – תאמינו לי.
לכל מי שניסתה כבר כמעט הכל, ומרגישה שזה הזמן לעשות מעשה אמיץ (הדיאטה לא קלה – אבל בהחלט אפשרית – ויש תוצאות מדהימות!) – אני ממליצה בחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה